Where is DS?

DS is missing.

Did I receive the punishment from God?

No, there cannot be no such thing.

I was taken up by parents in DS.

Why?

I want DS.

I want DS.

I want DS.

I want DS.

I want DS!!!!!

I cannot make a living, if there is no DS!!!

DS is my treasure.

says once again.

I want DS!!!!!

━━━翻訳━━━

DSが行方不明です。

俺は神からの罰を受けたのか?

いや、そんなことはありえない。

俺はDSを親によって取り上げられた。

何故?

俺はDSが欲しい。

俺はDSが欲しい。

俺はDSが欲しい。

俺はDSが欲しい。

俺はDSが欲しい!!!!!

俺はDSがないと生きていけない!!!

DSは私の宝物だ!!

もう一度言う。

俺はDSが欲しい!!!!!